Värme

Värme

lördag 17 mars 2012

Så då är milen avklarad, man har hunnit äta brunch.Barnen är iväg och rider och jag är hemma och packar mina ....(censur)...... och ja det är helt ok. Lyssnar på Petter och shit vad hans låtar är bra. Gillar honom skarpt. Han har ett skönt sound. Hade tänkt rida idag på frisern men det verkar som om det inte blir av. Får se om det blir något i morgon i stället.

Fast man har ju tillräckligt med saker här hemma ändå att hålla på med så ja jag klarar mig nog. Ikväll ja då blir det rätt soft, får se vad man kan hitta på för skoj i matväg. Något hittar man säker. Humm känns lite så att veta att ja det är sista helgen någonsin i detta huset. Men samtidigt känns det helt underbart. Att äntligen vara påväg bort här ifrån till något helt nytt. Och aldrig jag skall slå ner mina bopålar så hårt som jag gjorde här ute.


Jag kan vara snäll,
men även elak....
Jag kan älska dig,
men även hata dej...
Jag kan stödja dej,
men samtidigt lura dej...
Jag kan bry mig mkt om dig,
men jag kan även strunta i dej fullständigt....
Jag kan vara din bästa vän,
men också vara din värsta fiende....
ALLT beror på hur du behandlar mig!




En dikt jag hittade på nätet om vänskap :-). Kloka ord får man väl säga :-)

Nä hej och hopp nu skall jag ut till ridhuset och se när lilltjejen rider.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar