Värme

Värme

tisdag 20 mars 2012

Ibland så kan man bli på så jävla dåligt humör och det är fan inte roligt att vara jag då (ursäkta svenskan ). Men man är så himla less på den röran man lever i för tillfället och det känns för stunden som om det är bara jag som packar och det ääääääärrrrrrr inte asskoj. Har säkert fel men det känns nu så i alla fall och så tänker man så här att ja det man inte får med sig nu ja då får man hämta det senare ...och ..... det känns som om den lotten kommer till att hamna på mig......tjoooohhoooooooo.... du har vunnit högvinsten att rensa ut förrådet, garaget och resten av huset + fixa trädgård. Hur känns det. Ja inte så jävla skoj om man säger så.

Blir trött på det och hur kul är man mot resten av famlijen ....skit tråkig :-( inte kul alls. Mmm känns ju som en halvkul avslutning på kvällen.

Skulle inte ett dugg förvåna mig om det blir en skitdag i morgon oxå. Varför inte liksom. Börjar liten liten skala för att sen kulminera till en skitdag säker.

Himla neggogubbe är man för tillfället men det får man vara ibland.


Ända trösten är att det har gått bra för min son idag på ridningen. De har hoppat bana och det har tydligen gått riktigt bra :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar