Värme

Värme

fredag 9 mars 2012

Jaha då skall man upp på hästryggen igen i morgon för första gången på typ en evighet sedan.... till på köpet en fyraårig friserhingst.KAN bli väldigt spännande. Har hör mig för och denna pollen jag skall upp på är ca 170cm i mankhöjd :-/ och det är ..... ja rätt högt. Med andra ord man lär slå sig hårdare när man faller av. Vilket jag räknar med att göra i morgon... får se till att landa på mjukdelarna på kroppen. Alltså varför utsätter man sig för detta. Ja det är ju en rätt så vettigt ställd fråga. Räcker det att svara att man ser det som en kul sak som man vill ha gjort på livslistan (får se hur kul jag tycker det är i morgon kväll hummmmmmm.....)

Annars då. whats up ja inget speciellt, har fortfarande ytterligsre 88 lådor kvar att packa ... så ja det börjas i morgon. Får se om det blir något skrivande i helgen på bloggen... beror lite på tid och om jag inte ligger på sjukhus efter ridningen (så dramatisk man är)


Men i alla fall ha en underbarkväll, sov sött och kram bara :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar