Värme

Värme

lördag 10 mars 2012

Aj aj super aj

Har jag ont i knäet och låret -:Ja

Är jag öm för övrigt i kroppen -:Ja

Flög jag av -:Nej :-)

Har jag träningsvärk -: super ja, vi snackar träningsvärk i skinkorna big time :-(

Hade jag otroligt kul -:absolutkul så himla kul att jag vill göra om det

Ja det har helt klart varit kalasskoj och kommer helt klart till att göra om det om jag får möjlighet till det.

MMmmm det här med ridning trodde att jag skulle lägga av med det helt och hållet men ja tydligen inte.

Annars så är det en helt underbar lördag. Har som nämnt innan hunnit packa lite lådor, varit och tittat till huset som vi bygger och ja bara njutigt. haft en riktigt soft dag helt enkelt och i morgon så blir det kalas till Maximilinas 2 års kalas. Skall bli riktigt skoj att träffa sitt kusinbarn :-)

Jäpp och sen är det så klart meoldifleskivsalen idag så klart. Den måste man ju helt klart se. Hoppas på vår kära Flink vinner så klart eller kanske inte. He he ja man får väl se vilken som vinner om man inte har somnat innan dess. känner att man är rätt dså färdig :-)

Nä hej och galopp, tack för ikväll ta hand om er :-)






A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar