Värme

Värme

torsdag 15 mars 2012

Man flyttar på saker i livet så som man flyttar kartonger. Man stuvar om, man packar ner, man packar upp. Vissa saker slänger man för de har förlorat sitt värde. Medans andra sparas för man vill minnas. Ibland kommer man på att … shit varför slängde jag den saken och var är den nu. Vissa saker ser man inte för alla kartonger som står i vägen. Det är väl också lite hur livet är eller har jag helt fel.

Nu har jag i alla fall flyttat och fyllt upp x antal kartonger i kväll och jag är rätt så nöjd. Nu har man i alla fall passerat 20 lådor som är packade ……….tjohoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo:-)

Vill bara lägga till med att när man flyttar så hittar man också så himla massa gamla roliga foto .Just nu hittade man sin klass resa när man gick i 3:an på gymnasiet. Det är ju tuuuuurrrrr at min son inte har sett de här bilderna. Till och med så att jag blir nästan generad. Jisses alltså.

Nä nu är det kväll snart....nanna kudden om någon timme coh drömma S-drömmar heeeellaaaa natten :-)

Hej hopp lingon topp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar