Värme

Värme

lördag 17 mars 2012

Lördag kväll och man sitter och ja bara finns efter att goda vänner har varit förbi och ätit middag. Känns lite konstigt då man konstaterar att ja det var sista gången de var här på middag för att sen kunna gå hem till sig. Nästa gång får de sova över i stället ... fast de funkar det också så klart.

Just nu är familjen utrspridd i hela huset. En har precis gått och lagt sig, en tittar på bröllopsfotografen, en tittar på big brother (sinnesprogram enligt min mening) och den siste håller på med sin blogg (jag då alltså). Ha ha vilken härligt lördagkväll hos den moderna familjen.

Nej jag vet vad jag hade velat göra i stället och inte är det hålla på med min blogg. Nix pix snarare ha mega SX. Hade varit väldigt skönt. ni vet naken hud, känna, smaka,lukta få lov att ta och ge mmmm sååååååå skönt det hade varit. MMM ja man försvinner lite i tanken när man funderar på vad man hade velat göra och en siffra dyker upp i sinnet. 69 mmm denna 69 att få smaka och få ge. Känna hur munnen fylls av safter samtidigt som man själv blir ... ja ni vet ;-) och man har lite svårt att styra sitt fokus. Men helt seriöst, den ställningen är ju så himla skön. En ställning man aldrig kan få för mycket av...,snarare för lite efersom man inte kan bestämma helt och hållet. Man får väl binda fast den andre i stället så att man kan bestämma mer helt enklet ;-). Så att man inte kommer loss och så att det är man själv som bestämmer. Och så kan man ju avsluta med ett litet ...hum ... sprut över ... ja det får var och en fantisera om ;-)

Nä ha en god kväll alla nu skall jag fantisera vidare :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar