Värme

Värme

söndag 18 mars 2012

Go kväll underbara läsare.
Så är det söndag kväll och man är trött som bara den efter en hel dags packande (jag vet jag har nämt innan att jag packar till flytten).... och jag ääärrrrr sssssååååååå trött på det.
Har just nu packat 34 lådor och har köpt ytterligar 20 st. Vårt vardagsum liknar just nu ett lagerställe på shurgard. Lådor över allt och ja alla mina kläder är nerpackade så det blir att leta i morgon när jag skall ha något. Har varit så smart så jag har packat ner alla verktyg oxå. Så när vi skall montera ner sängar, hyllor mm så lär man ju få leta upp även den lådan.




Hade tänkt fortsätta med "jorden runt resa?" idag men jag orkar faktist inte. Ikväll blir det att packa lite till i "arbetsrummet" sen efter det skall jag bara ligga i soffan och finkelura och lyssna på underbar musik. Tror att jag kommer till att vara vaken i max 5 min sen har jag nog somnat dock.

Så ha en underbar kväll och i morgon är en ny dag på resten av livet :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar