Värme

Värme

torsdag 29 mars 2012

30/3 är det inte alls idag, fast speciell är den ändå ;-).
Nej idag eller ikväll är det bara den 29/3 .... snacka om att det slår slint i huvudet och att man har haft för mycket att tänka på, på sista tiden.

MM fast idag har varit en sådan dag som man bara hade velat dragit ner lite i tempo om man säger så. Först full fart på förmiddagen med att boka kundmöten sen iväg med sonen på hans nya skola. Vilket för övrigt är stans bästa skola och det är man väldigt glad för.Sen efter det så iväg till sin gamla byhåla och hämta dottern hos dagmamman. Lilltjejen hade haft det bra i alla fall.




Har kommit på att jag antagligen kommer till att hata köra sträckan mellan mitt gamla och nya hem eftersom det är så långt mellan dem och eftersom jag är en tidsidiot + att det bli 5 mils extra körning från och till varje dag och NEJ det skall inte bara jag ta. ...... blääääää känner mig för tillfället som en himla PMS-gubbe :-( vilket jag antagligen också är. Men just nu känns det som om man skulle behöva lite semester. Känns som om alla skriker efter en. Fixa det och fixa det och fixa det. När man väl säger till så blir det motsatt effekt , då tassar alla runt en i stället. Så då tänker man så här...... men hur svårt är det att själv försöka fixa och ändra och hur svårt är det själv att försöka lösa problem.

Fick halvt spel när min underbara son frågade mig hur man sätter ner i diskmaskinen för han fick inte rätt på tallriken. Jag har inte stora krav....MEN hur svårt kan det vara att sätta ner en tallrik. Visst delvis mitt fel eftersom jag inte har satt kraven innan men ändå liksom... hur svårt kan det vara.

Nä nu har jag väl gnällt tillräckligt och i morgon är det 30/3 ;-) så ni inte har missat det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar