Värme

Värme

tisdag 20 mars 2012

600 ton och mitt mentos är borta !!!!!!!!!!!

Att det kan va så svårt att få igenom sina saker sopm man behöver göra till en kund. MEN nu så är det fixat och klart vilket är bra för kunden.

Har någon sett min mentos, någon har tagit den och jag som var sååååå sugen :-(

Har även konstaterat att jag, ja just det har en stalker på WF. Personen i fråga frågar om vi skall spela och okej varför inte för man tror att det är slumpen som gör att det blir så. Vi spelar två eller max tre drag.... sen blir det inte fler..... personen försvinner och frågar sen igen om vi skall spela... och samma sak sker igen. Nu är man ju nästan på mest nyfiken vem den här personen är. Tyvärr så råkade jag trycka bort personen igår. Annars så hade jag frågat om vi skulle spela ett HELT parti WF för en gång skull. Vi får se om den personen återkommer igen :-)

Nä tack och hej så länge, nu har jag 600 ton att ta itu med :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar