Värme

Värme

söndag 1 april 2012

Aktiv helg kan man säga, verkligen en aktiv helg men otroligt rolig. Har varit verkligen en helg i familjens tecken: Inser att man har den bästa familj man kan få :-)

Lördag..... ut springa milen, bygga bana för tävlingen på söndagen och sen roligt nog ut och rida min friserhingst (han är inte min men det känns som om vi fann varandra direkt, ni som är hästintresserad vet vad jag pratar om, övriga behöver inte bry sig)

Söndag..... upp tiiiidigt och åka ut till tävlingarna se sin underbara son tävla (stolt pappa)sen blev det till huset igen och städa (not so fun) och så springa milen så klart.


Har duktig träningsverk i baken och i mina vader. Känns som om de har bara dragit ihop sig i ren smärta. Men det är det värt.... fy fan vad jag är egentligen bra på detta med rideriet och allt runt omkring :-). Blir nog en hel del till påsk kan jag tänka mig med hästeriet. Sen är man ju nu oxå lite engagerad i sina barns ridskola vilket oxå är skoj

och det var längesedan jag var sååååååå fysiskt trött. ooohhhaaaaaaaaa I love my life.

Nu orkar jag inte mer :-)





There are not many things in life so beautiful as true friendship, and not many things more uncommon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar