Värme

Värme

onsdag 4 april 2012

Go morgon allesammans. Så är det en ny morgon och ja livet känns trött. Skall blir rätt skönt att snart hålla påsk.

Har fått en förfrågan om jag vill gå in som extra ridlärare och ja det hade ju känts rätt så skoj, men jag vet inte då försvinner helt plötsligt min frihet att göra vad jag vill. Vilket jag gärna vill ha. Fast sen och andra sidan så är det ju alltid trevligt att få jobba med barn och med djur. Jag menar man ser ju hur glada dessa små lilltjejer blir av att vara ute i stallet så ja hade man kunnat göra något gott för dem så hade det varit trevligt.

Men vi får se helt enkelt . Känns som om man börjar bli väldigt mycket indraget i det här med hästeriet helt plötsligt.

Hummm från att ha varit en bra morgon känner jag mig inte riktigt i fas längre. Men det försvinner väl får vi hoppas

Ha det bra allesammans så hörs vi :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar