Värme

Värme

onsdag 4 april 2012

Solen skiner och man är sugen på glass. Kommer ihåg när man var liten. Då fick man alltid en piggelin av farmor och farfar när man hade varit nere i ”byn” vid deras sommarställe. Är nog bland den mest lyckligaste tiden i mitt liv. Inga problem eller krav och man tog dagen som den kom. Sen vill jag bara säga att jag är inte missnöjd med mitt liv nu heller. Men när man tänker på sin barndom så tänker man på den tiden som en lycklig tid helt enkelt.




Well snart är det dags att bege sig hem till sin nya hemstad. Gillar den men har inte riktigt kommit överrens med den. Men så är det jumed allt nytt. Vi är ju vane och rutindjur ;-)

I morgon är det skärtorsdag. Hoppas på att det blir en bra dag. Skall göra mitt bästa för att bara jobba halv dag………….

Ha en underbar kväll i detta solskenet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar