Värme

Värme

söndag 29 april 2012

Så då är deklerationen avklarad. 1:a gången jag har gjort det, gjorde min egen och delvis min hustrus. Det ni skulle man inte kunnat tro förra året att jag skulle göra. Fast helt smärtfritt gick det så klart inte, fick ringa några gånger till supporten eftersom jag inte visste helt hur man skulle redovisa husförsäljning samt tomtförsäljning, tanke på vinsten som blev där. Fast det löste sig till sist. Vi kan nog komma iväg på semester även detta året verkar det som :-)
Annars, vad har hänt annars i mitt liv, tja inte mycket. Syrran var över i fredags och det var allmänt trevligt. Slutade med framåt natten att vi hade världens planer på att öppna diverse konsultfirmor i världen och hur rika vi skulle bli. Ja ja det brukar bli så när man har tagit några glas vin. He he så knasiga idéer man kan få. Hade varit skoj om man någon gång gjorde allt det man sa… eller vad säger ni kära läsare, är det inte så. Lördags gick i slöhetens tecken , inte mycket gjort mer än att rida, hämta hem lite saker. Milen han man ju så klart med och det gjorde man även idag söndag. Skrylleskogen är fantastiskt fint nu på våren. Kan tänka mig att sommaren är ännu finare. Skall pröva att cykla ut där någon gång. Är ju trots allt bara 9 km. MMMM sommaren, vill bara ha den just nu. Det man saknar allra mest för tillfället är 1. Gräsmatta 2. Grill att grilla med 3. Husbilen 4. Fint väder 5. Semester 6. Semester 7. Nämnde jag semester 8. Sovmorgon 9. Den blomster tid nu kommer och midsommar Ja får jag bara detta NUUUUUU så hade jag varit helnöjd Nä nu är det snart middagstid, idag blir det veg. Jansson….. går under namnet Vegesson… så hade allesammans och så hörs vi snart igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar