Värme

Värme

måndag 16 april 2012

The world was on fire and no one could save me but you.
It's strange what desire will make foolish people do.
I never dreamed that I'd meet somebody like you.
And I never dreamed that I'd lose somebody like you.

Ett litet textstycke ur en avmina favorit låtar "wiked game"av Chris Isaak.


Kom när jag gjorde lumpen och som man nynnade på den. Fast den största anledningen till att man kanske tyckte den var så¨bra var då i alla fall för bruden som var med ;-)......

Nu är bara låten så bra och den spelas på halvhög volym i bilen då min son och dotter tycker jag är lite pinsam annars.... är helt oförstående till detta ?????????

Just nu är tankarna på vad man skall hitta på till sommaren. Som vanligt lutar det åt Frankrike meeeeeeen Sverige drar också väldans mycket och då speciellt höga kusten med dess vyer. Men man får väl se var man landar. Man har ju också ett nytt hus att ta hand om :-)

Midsommar hade varit roligt att dra upp till Mina kusiner i Norrtälje och gå på riktig logdans med lövad dansbana mm. Kom på det nu så jag får väl höra vad övriga familjen tycker. Annars så kan ske det blir midsommar bara så där i Lund. Hummmm Lund och snart är det valborg.....får väl se om man hittar något bra ställe här för stadsparken skall man ju undvika i alla fall. Kulturen kanske :-)

neee nu är det kväll och mys som gäller så ha det bäst alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar