Värme

Värme

söndag 15 april 2012

uhaaaaaaaa nu är man trött. Snacka om aktiv helg :-). Barnfri igår med allt vad det innebar. Lund är en förbaskt trevlig stad att gå ut i sådär bara. Helt ok att bara sitta på stortorget umgås och se massa människor som går förbi :-) Me like a lot. Kommer till att göras om helt klart.

Söndag upp tidigt och springa skryllemilen ..... vad man svettig och dann efter det eller. så skönt med en rejäl genomkörare av kroppen. Efter detta så var det och hämta barn från ridläger för att sen bege sig ut och rida på min friser. Ärligt talat vilken förbannat trevlig häst han är. Alla andra är mer eller mindre rädda för honom men jag bara rådigar han, en häst i min smak helt enklet. Nåja 45 min blev det på hästryggen . Efter det så vet man att man har magmuskler i alla fall. De gjorde sig bekanta efter ridturen om man säger så.

Man mår så förbaskat bra efter sådana här genomkörare av kroppen.Riktigt fysisk skönt trött. Men samtidigt så här pigg har jag nog inte kännt mig sedan man var runt 20- 25 :-) sweeeet I say. Bort med tjock knoppen som var i höstas och fram med en ny och piggare man.




Nej nu blir det inte mer från mig för nu börjar en film om Titanic. Så simma lungt så hörs vi kanske i morgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar