Värme

Värme

måndag 2 april 2012

Min dotter sa emot mig igår när hon skulle gå och lägga sig.

Jag sa till henne att nu var det dags att hoppa i säng , vilket hon svarar att nej det var det inte alls. Jo sa jag , då hon säger nej igen samtidigt som hon säger att ”pappa man hoppar inte i sängen”. Ja vad svarar man på det, klok tös :-)

Nu är det ytterligare ett kvalitetsprogram på tv . Ola-Conny och Morgan på en stark resa. Ha ha ha ha underbar engelska de har. Till och med värre än min :-). Just nu sitter de och driker på en engelsk pub. Vilket iof inte hade varit fel.

Kan fortfarande berätta att jag har träningsvärk mellan bena och nej det är ingen sådan träningsverk som ni tänker. Utan det är träningsverk på insidan på låren. Haaaaaarrrrrr såååååååå himla ont. Men så är det när man inte har ridit på länge (jag vet hur det låter ;-)…..)

Snart är det påsk och då blir det lite extra ledigt. Från långfredag till annan dag påsk, nicigt nicigt :-) . Så då blir det förhoppningsvis lite konstrunda på Österlen . Ni som inte har testat på det. Gör det väldigt trevligt får jag säga, oavsett vädret.
Har även redan bokat in lite extra ridning. Typ fredag och lördag eller söndag. Förbannat trevligt häst som jag har fått möjlighet att börja rida. Verkar tyvärr dock som om de skall skära min friser hingst, dvs kastrera honom :-(. Synd men samtidigt så förstår jag hans ägare. Inte roligt att ha en häst som är vild och busig och då speciellt inte en hingst.
Efter påsken så bär det av till Åre med jobbet, mycket konferans, spa och annat härligt. Så ja den veckan är ju inte helt fel. Kommer hem torsdag kväll så man lär ju vara rätt så trött. Men man ser fram emot det. Kan vara rätt så skönt att komma bort ett tag och vila upp sig.

Ha det bäst alla ni som läser mig. så hörs vi :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar