Värme

Värme

söndag 8 april 2012

Trött o ch lycklig ja så känner jag mig för stunden. Har varit en full rulle dag idag. Först milen i skrylle, gillar den skogen helt klart. Sen hem äta frukost för att sen efter det dela ut flyers för min dotters ridkklubb. Såååå roligt hon tyckte det var att hjälpa till. Hon sprang som en virvelvind mellan brevlådorna :-) . Min underbara lilltjej sen efter det och det var väl det som jag tyckte var höjdpunkten på dagen Åkte vi ut till "min " friser.




Den svarte besten som de kallar han och jag fattar inggenting för jag personligen tycker att han är from som ett lamm. Men även jag lär väl så småningom råka ut för honom.

Idag började vi så smått jobba lite tillsamman och det gick väl hyfsat bra tills han fick se stona i hagen på andra sidan. Då tappade han ..... fokuset om man säger så. Kan förstå honom , det kan hända alla. Blir så när man låter den lilla hjärnan sköta tänkandet ;-)

Men förutom det så är han en alldeles trevlig och social häst...och väldigt maffig. trodde aldrig att jag skulle rida igen men tji fick jag.

Sen efter ridningen så var det hem till paranteserna och äta middag vilket var väldigt trevlig och nu nyss hemkommen till sitt härliga hus är det snart filmtime med sonen.

Det blir pirates of the caribbian idag :-)

Som jag har sagt innan och jag säger det nu....Ha det bäst ikväll och så hörs vi sen igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar