Värme

Värme

fredag 6 april 2012

Okej En liten cheklista på denna dagen

Överlevde jag - Oh yes det gjorde jag
Är jag mörbultad- Nja inte så farligt har varit med om värre på hästryggen
Är jag biten- Oui och jag bet tillbaka
Har jag träningsvärk- inte än men lär ha i morgon Zebb Mchahan släng dig i väggen
Kommer jag till att rida denna "buse" igen?-absolut, "'älskar" denna häst, ju vildare desto roligare och större utmaning.

Hum det var detta jag lite var rädd för. Det är som en drog och man är som värsta missbrukaren. Har man väl börjat igen så får man vara försiktig så att det inte blir för mycket av det hela. Denna friser är helt i min smak. Stor, vild och jäkligt snygg. Har väldigt mycket egen personlighet och lyssnar när man pratar med honom.
Antagligen är jag lite ding i bollen (inga kommentarer tack ) men ju mer vilja och tjurighet hästen har desto bättre trivs jag.... hum, det är jäkligt coooolt att få 500kg muskler att lyda en och lyssna på en. Jag kommer till att göra om detta äventyr på Söndag :-)

För övrigt kan jag oxå meddela att jag lyckades träffa polisen idag som tyckte jag körde lite för fort. Men han hade vänligheten att låta mig behålla kortet eftersom det var påsk som han sa. Men jag blev 3600kr fattigare :-( inte roligt att berätta det därhemma. Speciellt inte nu när man har dubbla utgifter på husen.




Hemmakväll.... humm detta finns i den centrala delen av Lund... ca 5 km ifrån där vi bor..... passar mig utmärkt ... så tre filmer blev det och lite (eller rätt mycket om man skall vara ärlig) godis så klart. Nice så långfredagen är duktigt räddad.




I morgon på självaste påskafton vad händer då då. Nja upp tidigt för att ha som mål att vara ute och springa milen i skrylleskogen. Vi snackar någonstans mellan 0800 till 0900 om vädret tillåter det. För att sen kunna äta en trevlig frukost med la familja. Seeeeeeen blir det så klart en konstrunda. Klassiker är ju så klart kåseberga med deras konstnärer och så köpa lite rökt fisk på rökeriet. Hoppas verkligen inte att det regnar. Hade varit väldigt trevligt om det hade varit uppehåll.



Nej men nu blir det att hålla lite kväll så klart. kanske kommer ut lite senare igen med något att tillägga men fram till dess så får ni ha det så ofantiligt bäst ni som orkar läsa mig...... och en riktigt glad påsk önskar jag er :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar