Värme

Värme

torsdag 19 april 2012

Att man är rätt så sugen på att vara lite ledig typ semester ledig. Men det är ju typ två och en halv månad kvar innan det sker :-(.....ihhhhhhh vad det känns låååååååååångt till dess.

Efter maten så slog det mig en sak ,att om jag hade velat så hade jag rätt enkelt kunnat cykla ner till stortorget, satt mig på en pub och bara ta ett glas vin eller öl . Var en rätt så nice tanke faktiskt. Det går ju rätt så snabbt att cyckla ner tänker jag (testade igår när vi cycklade ner hela familjen )

Hade med lätthet också bara åkt iväg om jag kunnat. Hummm jag är ju f-n rubbad...... rastlös som en osalig ande på våren och bara vill iväg och höstdeppig på hösten och bara stänga in mig i ett ide. Jag kan inte vara lätt att leva med.

I morgon är det fredag och då blir det bara slappna av ...... eller nej vänta aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh....... det blir ju en av de mest intensivaste helger på länge kom jag på...... ha ha shit alltså. Hur skall allt hinnas med. Ja det återstår att se gott folk.........

Skönt att det då är snart måndag igen så att man kan vila upp sig.




Neeeeee nu får det väl vara nogskrivet för idag för nu har andra perioden i hockey börjat och den kan man ju inte missa final och allt...............men vänta är jag plötsligt sportintresserad...naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat, vem bryr sig liksom. Inte jag i alla fall.

Men sluta skall jag, för nu har jag annat att göra ...typ som att läsa en bok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar