Värme

Värme

måndag 23 april 2012

MMM vilken trevlig och skön kväll det har varit. Har varit och cyklat i stan med barnen idag. Så himla trevligt. Först till apoteket och sen till biblioteket och fixa ett lånekort till mig och sonen + att sonen behövde ett kort så att han kunde låna böcker via nätet. Väl hemma så bara mys där oxå. Lilltjejen har pysslat och fixat hela kvällen och stora grabben har hållt på med sin dator. Han är otroligt duktig med det :-). Själv ja vad har jag gjort....ja jag har baaaaaaaara tagit det lungt. Såååååååååå skööööööönt :-) :-) I morgon funderar jag på om man skulle komma in lite, lite senare till jobbet med tanke på vilken idiotmorgon man hade idag. Kan väl tycka att man har förtjänat det eller vad tycker ni mina kära läsare
My head says, ”who cares?” But then my heart whispers, “You do, stupid…..”

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar