Värme

Värme

tisdag 24 januari 2012

Tisdag och det är strålande sol. Var ute och gick på lunchen och gud vad det var skönt. Räcker lätt att solen bara tittar fram lite så blir man som en annan människa. Är det sen vindstilla så gör ju inte det saken sämre.

Sitter och tänker på att snart är det dax att flytta och oj vad man skall slänga grejer som man inte skall ta med sig. Innan man flyttar så blir det till att beställa hem ytterligare en container. Undrar om man kan fylla den också med två ton skräp. Behöver inte vara omöjligt faktiskt, har ju en hel del kvar att rensa ut.
Det blir väl också att införskaffa en del nya möbler men inte nog så mycket faktiskt. Både jag och min hustru har kommit fram till att det är rätt skönt att ha så lite som möjligt på den fronten. Kan vara bra om man skulle vilja röra på sig igen.

För övrigt ja vad har hänt. Alla är typ friska nu förutom lilltjejen som har tappat rösten och fortfarande är förkyld. Hon är inte riktigt nöjd med detta kan tilläggas. Att tappa rösten alltså, eftersom hon då inte kan göra sig hörd hos alla oss andra. Jag är rätt nöjd ;-) för då kan hon inte ropa på mig allt för mycket utan får gå ut och hämta mig istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar