Värme

Värme

måndag 30 januari 2012

Måndag morgon denna underbara morgon. Solen skiner från en klarblå himmel och man kommer till jobbet och det känns som man seglar fram på små moln :-). Konstaterar att det antagligen kommer till att vara en väldigt lungn och skön måndag med utan en himla massa störningsmoment :-). Och det känns såååååå skönt att bara få lov att njuta i fulla drag efter helgens lycka. Att man kan liksom leva på det ett tag till. Känns verkligen verkligen underbart. Det som är större än detta är , vad jag kan komma på när ens barn föddes. Annars så är där nog inget som slår detta :-). Oh well nu får man väl se till att återgå till sitt arbete så det blir lite gjort idag i alla fall.

(Gud vad jag älskar mitt liv för tillfället, funderar nästan på att bli religös. Hoppa ni alla andra också har en sådan bra dag som jag har idag. Delar gärna med mig. )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar