Värme

Värme

måndag 23 januari 2012

T minus 2 dagar och ja det känns bättre och bättre. Måndagen har förflutit bra och ja lite kallt idag var det men man skall väl egentligen inte klaga. Jag menar vad är egentligen 3 minus för något. Ingenting egentligen om man får tycka och det får man ju.

Är fortfarande inspererad efter boken jag läst med Paulo så jag har faktiskt skrivit en liten dikt. Håll till godo allesamman :-)


Det här funkar inte
Jag vet inte om jag vill
Du är en ängel som gud har sänt
Jag värjer mig, men det går inte
Du kan se mig i ögonen
Och där finner du alla svaren
Jag värjer mig igen men det går inte
Jag saknar dig och i mitt hjärta lever du kvar än
Jag vill hata dig men jag kan inte
jag vill älska dig, men det går inte
Du är den som kan se mig svag och
Skulle du dö skulle jag gett dig mitt andetag
Du är min saga i vinden
En melodi …och jag säger finn den

Du är ……..
Bara så du vet :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar