Värme

Värme

torsdag 26 januari 2012

Jag hade en rätt intressant dröm inatt. Drömde om att jag hade gjort en ny tatuering och den tatueringen gick över min gamla tatuering som jag har över mitt bröst. Inte heltäckande utan snarare att den lyste igenom i olika synvinklar och sken . Det var en väldigt skarp dröm otroligt tydlig och jag kommer till och med ihåg vad det var för nytt jag hade tatuerat in.

Då fattade jag inte, men nu gör jag, förstår väldigt väl vad den betydde. Farväl till mitt gamla liv och nu är den en ny era som tar sin början, låt det gamla va . Anledningen till att min gamla tatuering lyser igenom beror på att man kan inte radera ut sitt gamla liv . Men man kan ta avstamp in i ett nytt.

Vissa människor fastnar i ekorrhjul och bara upprepar sig själ med saker och ting och tror att …. men nu blir det bättre. Men det blir inte bättre. Man är en sökare helt enklet. Själv är jag en sökare ut i fingerspetsarna och jag lär nog alltid vara en sökare. Men jag bryter ny mark. Lämna det som har varit och sikta in sig på framtiden. Idag var en sådan härlig dag till att göra det på. Man känner att man får andlig spis om man säger så. Inte bara genom fysisk bekräftelse utan man får det sinnerligt genom att det sker roliga saker . Man umgås med vänner som man kan bara vara med. Tror det är rätt så viktigt om man skall hitta lyckan istället för att upprepa sig genom att köra i samma hjulspår. Det är ju faktiskt upp till en själv hur man vill ha sitt liv.

Men helt seriöst vad skönt det var att drömma den drömmen och förstå vad den betydde.

Nä hej hopp A- stopp ses och hörs om ett tag igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar