Värme

Värme

söndag 29 januari 2012

Denna helgen som har gått, har man haft några miljoner skäl att fira eftersom vi äntligen har fått sålt och besiktigat huset. Det känns så fruktansvät skönt och det var länge sedan man känner sig så totalt avslappnad som man gör just nu. Inget mer limboland eller moment 22 för min del. Helt underbart, man bara njuter i fulla drag.

För övrigt då vad har hänt annars ja man har varit aktiv och varit ute och sprungit. I går blev det halvmilen och idag blev det milen. Tycker faktiskt att jag har varit riktigt duktig om man får säga det själv :-)

Sen så har man ju också hunnit ut en runda till sitt nya hus. Och det är första gången som jag sa att vi kan åka ut till vårt hus. Innan har man liksom inte velat ta det riktigt till sig eftersom man aldrig riktigt har vetat hur det skulle bli, men nu vet man :-) för nu är man på väg ... tjohooooooooooooo.





Hade planer på att måla en ny tavla idag också meeeen tiden fanns tyvärr inte för att jag skulle hinna med det. Får se om det hinns med i veckan :-) hoppas på det i alla fall.


Hej och tack för nu är det natt. Ses snart igen min vean ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar