Värme

Värme

tisdag 31 januari 2012



Bhurrrrrr , idag har det varit kallt och då menar vi riktigt kallt(enligt skånska mått då alltså) säkert 99 minusgrader kallt. Har varit med min underbara son i stallet idag och ja vi kan väl lungt säga så här att värmefläkt och element existerar inte i ett stall. 45 min stillasittandes sen i ett snorkallt ridhus gjorde ju saken inte så himla mycket bättre. Till sist kändes inte fingrarna längre och finmotoriken slutade att fungera när man skulle använda sin iphone, känseln försvann i näsan och öronen och man kände att tårkanalerna i ögonen slutade att fungera. Men trots allt så var det ändå roligt att vara där eftersom det var skoj och se hur det gick för honom. Och det gick fakiskt riktigt riktigt bra för han är väldigt duktig på att rida :-). blir man stolt som förälder då?

Nja det var väl ungefär det man hade att säga en sådan här kall kväll som denna.

Så jag säger så här som jag säger till lilltjejen när jag nattar henne.
-: vi ses i morgon, samma tid, samma planet och sov så gott :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar