Värme

Värme

måndag 2 januari 2012

Okej, så är det ett nytt år och 2011 har försvunnit :-). Känns rätt ok faktiskt. Har haft en rikgtigt trevlig nyår med några vänner och deras barn och i går morse så var man så pass pigg så man stack ut på en liten jogginrunda... så så vild var denna nyårsafton :-)

Blev det något nyårslöfte då..... jadå så klart det blev men det blev bara ett och det kommer här nedan.

1. Skaffa dig ett liv (skoja bara, har redan ett som jag trivs väldigt bra med :-)...) Nej mitt löfte var faktiskt bara.

1. Skaffa dig ett annat jobb/arbete under 2012.

Så nästa nyår så är jag inte kvar där jag är idag. Shit jag har varit på samma ställe nu snart 12 år. Man kan inte leva på det som har varit och på gamla minnen för det blir verkligen inte bättre, inte där i alla fall. Slog mig idag när jag slängde skräp i containern att gud vad man sparar på sig en massa skit och i regel gör du det för det har en himla massa nostalgiska minnen. Där är jag en mästare, kräfta som jag är ;-)att samla på massa minnen och saker.Resten av familjen kan gå knas på mig för det. Därför är det extra skönt att röja upp i garderoben som man säger. Lär säker få några återfall... men det känns ändå skönt att göra sig av med det.

Största problemet är nu bara att man vill få sitt hus sålt. Så man kan börja om på ny kula. Har först nu förstått hur mycket det har slitit på mig i hösten. Och nog inte lite heller faktiskt om jag pratar med vänner och bekanta om hur de upplevt en lite nu under senhösten. Har hört det från några håll. Så därför hoppas jag verkligen att man kan få huset sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååålt nu :-).

Så man kan liksom börja om på nytt. Nä nu är det färdigt för ikväll. Skall lägga ut en bild på min tavla jag gjort. Hoppas ni gillar den :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar