Värme

Värme

tisdag 3 januari 2012

29 färgburka och en himla massa andra kemikalier.... men ärligt, det är ju inte klokt vad man samlar på sig en himla massa grejer och skräp. Men nog om detta nu, ja menar hur upphetsande är det att berätta om när man slänger skräp. När det finns betydligt mer upphetsande saker att berätta om... fast det tar vi inte här dock ;-)

Har påbörjat att läsa en mastodontbok (tycker jag i alla fall då den är på ca 1200 sidor). Det är Stepen Kings, under kupolen och den är på svenska. Inga fler mastodontböcker på engleska för min del på ett tag. Fast nu har man i och för sig testat det också och ja det tog ju tid :-) att läsa kan man väl säga.

Utanför fönstret så är det mer eller mindre storm för tillfället. Så då är det rätt skönt att sitta inomhus i värmen och bara läsa lite (fast det gör jag ju inte nu då jag skriver här ju ;-)...)
Rätt skönt att det inte är snö som vräker ner fast de har ju sagt att det kan komma lite i morgon då det skall forsätta att storma. Så vi får väl se helt enkelt.

Innan jag slutar för dagen så tänkte jag be er att komma på något bra namn till min tavla. Har sett på nätet att alla konstnärer döper sina tavlor. Så då får ni ju göra det helt enkelt


Aliquando et insanire iucundum est. Eller vad säger ni ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar