Värme

Värme

torsdag 5 januari 2012

Mozzarella mmm mmm hur gott är inte det.

Mozzarella, tomatskiva, mozzarella, tomatskiva, mozzarella och så vidare ni fattar :-) en stänk av olja över alltsammans och sen lite örtkryddor på det. Så enkelt och så otroligt smarrigt och slafsvänligt att bara slafsa i sig MEEEEN sådant har det inte blivit fastän det var nära. Nej det har varit en förvånansvärd slank och vit jul detta året. Tror till och med att jag har lyckats gå ner i stället för att gå upp :-). Vilket är väldigt trevligt om man får säga så.

jag lovade ju oxå innan mig själv att innan jag började jobba igen så skulle jag ha fått iväg lite papper till olika jobb och hur har det gått då har det gått bra. Ja det får jag nog säga har lyckats få iväg till i alla fall fem olika arbetsgivare så ja, jag är lite smånöjd :-). Och om jag har tur så hinner jag få iväg ytterliggare 2 till 3 brev innan man börjar arbeta igen :-)

WF

Detta knäppa spel som man blir lite smått beroende av. Har några som jag spelar aktivt med och ja jag suger rätt mycket men det är faktiskt rätt roligt att spela fortfarande + att jag blir bättre och bättre i det. Vinner en del faktiskt :-) Är i och för sig rätt så långa spel jag spelar men det funkar och det gör ju samtidigt att man hinner tänka efter mellan dragen.

Hade planerat att göra en hel del utomhusaktiviteter idag men de regnade bort kan man lungt påstå. Här regnade på härsan och tvärsan så det blev inget med det. Så man fick röja inomhus i stället. Tömde en hel garderob med saker och jisses vad saker det fanns, speciellt då av kläder. Garderobens storlek typ 5 kbm och sen när alla kläder var utdragna kändes det som 50 kbm. Så ja det får bli en tur till kyrkan och lämna dessa kläder då de behöver de bättre än vi gör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar