Värme

Värme

onsdag 27 juni 2012


Vet du , jag vet, att du vill veta vad jag gör och hittar på ……och jag kan tycker det är lite funny  . Men jag vet det bara.
Jag vet också att du är lite som man säger på franska  ”freak du controle” Vilket betyder ungefär så här ” est une personne qui doit maitriser la situation au tout cas.” Med andra ord en person som gillar att ha koll på läget bara och bara det är lite, tja vad det är(kan själv vara sådan med mitt andra jag). Jag vet inte varför du vill veta dock men jag vet det bara och det är helt ok J.

Idag har jag släppt ut hästar och gett dem mat, inga rymmare dock denna gången. Var rätt så skönt att slippa att jaga hästar på morgonen. Är inte så bra med mina cowboytakter J.


Pratade med mina paranteser som är nere i Frankrike just nu. Ville inte prata med dem sen då de berättade att de hade 25 grader varmt på kvällen och tittade ut över medelhavet. Så orättvist allt är L  men gud vad man längtar efter sommaren och det blir nog medelhavet som husbilen stävar hän till. Tja det var väl allt från mig denna gång. Skriver väl snart något igen när andan faller på J   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar