Värme

Värme

onsdag 20 juni 2012

Så då är denna hysteriska dag snart slut och man är lite slut i rutan. har ju startat en fotoblogg nu oxå. Fast den återkommerjag senare med när jag tycker jag har tillräckligt med foto ;-) . Tanken är att jag skall satsa på människor i olika miljöer och gärna med olika stilar ..... street någonting skall den heta/ heter är inte riktigt nöjd med namnet... men som sagt var jag återkommer :-)

Snart är det hem och hämta hem lilltjejen och så skall det handlas till sonens ridläger, sen plocikas blommor till tösens midsommmarfirande. Visste ni om att den riktiga midsommar är i morgon och sen vänder det :-( blir bara mörkare och mörkare. Nä ha det bra alla .........................................

(Fy tusan vad jag är tiltad i huvudet för tillfället ;-) .......)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar