Värme

Värme

söndag 24 juni 2012



Regn , regn och åter regn, regn på bredden, regn på tvären, regn uppifrån, regn sidleds, regn nereifrån. Regn överallt. Vår tomt är för tillfället översvämmad och utanför den så är det en leråker utan dess like. Mycket möjligt att det blir ett jordskred. Har aldrig varit med om att det regnar så mycket…. Eller ja det har jag men inte på mitt nya ställe, mitt nya hem. Det är en sådan här dag man skall gå på bio och se en halvbra film….. faaasst då skall det ju gärna också  gå någon halvbra film. Och jag har ju inte hunnit kolla det så ja film blir det ju inte idag. Annars så har helgen bara varit väldigt bra, lyckad, trevlig och allmänt utmärkt. Kan ju inte bli bättre när man umgås med vänner. Nästa helg blir också intensiv för då blir det legoland för hela slanten i danmark. Kan ju hoppas på att vädret blir bra då i alla fall. Jag menar ösregn på legoland är så där halvskoj.

Nä hej hopp nu är det stopp ….. fan vad jag skulle vilja vara på ett betydligt varmare ställe  med litta mera sol just nu J……och fan vad jag skulle vilja ha ett annat jobb också. Blir ju dum i huvudet på det jobbet man har nu. Noll utveckling, utmaning och stimulans.......och fan vad jag gnäller ;-) .... fast det får jag göra för detta är ju min blogg :-)......




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar