Värme

Värme

torsdag 14 juni 2012

Det här är ju faktiskt lite skoj. Hittade en dikt i datorn som jag skrev nästan exakt för ett år sedan snacka om att tiden bara rusar iväg. Man tänker "jag är inte äldre, jag är fortfarande 33 :-)". Nåja här kommer dikten så håll till godo. Jag hoppas ni gillar den. Vet att jag gjorde om den åtskilliga gånger från att ha varit några ursprungsord till ja detta hära.

Jag vet att jag stör dig och det är det jag vill
Jag vet att jag bryr mig alldeles fel för du gör mig galen
Jag vet att jag älskar dig så som jag gör vilket är helt....
Jag vet att jag är lite knepig
Jag vet att är lite rubbad
Och det var aldrig någon mening att någon skulle bli ledsen
Och jag kan ångrar mig så
Jag vet att jag aldrig har velat såra men nu blev det som det blev
Och jag förstår om du aldrig kan förlåta mig
Men …..vet du hur ofta galet jag tänker på dig
För vet du verkligen hur söt du är när du ler
Och att jag smygtittar på dig när du faktiskt inget ser
Och vet du att jag älskar att höra dig skratta
Och att jag drömmer om dig var natt, vilket jag faktiskt inte kan fatta
Och vet du att du är söt till och med när du är sur och tvär
Och att jag alltid vill vara där du är (konstigt nog)
Och vet du …… jag älskar till och med ditt sätt att gå
Fastän jag vet att det aldrig kommer att bli v2
Vet du


Ja och nu är det fotboll för hela slanten som gäller. I morgon är det fredag och då spelar sverige. Får se om det är fint väder och vem vet man kanske drar sig ner till det stora torget i stan då. Men man får se helt enklet. Men än en gång nu är det fotboll som gäller ett tag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar