Värme

Värme

fredag 8 juni 2012

" Är jag galen eller varför känner jag så mycket? Ibland lutar svaret mer åt att jag tror att jag är galen eller att jag i alla fall håller på att bli galen. Andra dagar är jag kaxig och tänker att jag varken håller på att bli galen eller är överkänslig utan att det är de andra som är underkändliga. Men inget av det är en sanning" läser en bok som heter "drunkna inte i dina känslor" och det är en bok för oss sensitivt begåvade även kallade starksköra. Känns som om jag har hittat hem. Diagnosen stämmer och detta är jag till 100%:). Så mycket som hade kunnat vara hämtat ur mitt liv och min verklighet wow säger jag. All den här yberkänsligheten över allt....... Förutom det nostalgi på hög nivå, nämligen macken från 1986, mellan fotbollen så klart. Nä tack och fotboll nu är det match som kallar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar