Värme

Värme

måndag 11 juni 2012

Sommaren kom ju nästan trots allt i kväll. För det är ju faktiskt en fin sommarkväll med solsken och så fotboll så klart. Hade gärna fått vara lite varmare men man skall inte begära allt för mycket. Satt här innan och funderade på en del saker, surfade omkring lite och tittade lite överallt på nätet och så kom jag in på en sida där jag bara kände att detta saknar jag. Alltså verkligen saknar. Visst kan det bli konstigt ibland att man tycker allt är ok och så ser man något som man saknar (verkligen saknar) där ens sinnen väcks till liv igen. Ni vet det är lite som när man äter en piggelin och man kommer ihåg hur det var när man fick den av sin farmor efter att man hade varit och handlat i affären och man kände päronsmaken och kylan i munnen och åt man inte upp den tillräckligt snabbt så smälte den. Den känslan var det :-)....Hur är det annars då jo det är bra, det är faktiskt riktigt bra, trivs gör jag i min nya hemstad ( lite ut tjatat nu va :-)...) men det är något ... och jag vet inte vad det är, men något saknas eller är inte som det skall vara ännu. Tror det har med mitt arbete att göra och att jag för stunden är lite trött på det. Kan bli bättre med annat jobb och jag har ju några krokar ute så vi får ju se vad det ger..... Som jag sa till någon jag kände när de undrade om jag var glad att flyttat till Lund och jag svarade " Ja det är jag men jag är allra gladast att jag flyttat från mitt gamla ställe" Så ha en trevlig fotbollskväll :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar