Värme

Värme

torsdag 14 juni 2012

Okej , ny dag nya möjligheter ….. heter det ju… för mig känns det som om jag hade kunna tänka mig en ny sovmorgon som varar fram till lunch så att man kan sen ta en brunch … så nice det hade varit, men man kan ju inte få allt. Idag så var jag så duktigt så jag var ute och sprang i alla fall. 0606 ringde klockan och min kropp sa nej nej nej vad gör du din tok. Mitt huvud som fortfarande var helt groggig men ändå varit så duktig att förprogrammera autopiloten igår innan läggdax undrade också vad som stod på men kunde inget göra. Så ut i parken blev det ….ojjjjjjjj vad det gick trögt då. Kändes som om jag sprang i sirap. Men nu är man här och man har ju sprungit idag . Igår när jag slösurfade hittade jag ett rätt så intressant företag som man hade kunnat tänka att arbeta åt. Kanske som agent eller något liknande för Norden , nutrisystem.com heter det. Håller på med hälsomat till tjockisar och till de som har diabetes. Tydligen ett av de 200 snabbaste växande bolagen i USA enligt Forbes. Ja man kan ju drömma litta i alla fall. Nä nu är det tillbaka till arbetet ett tag. Så ha det så kul själv på ert arbete och dröm er inte bort till något semester till stånd ;-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar