Värme

Värme

måndag 4 juni 2012

I dag sa jag till min hustru att hon skulle byta jobb. Med tanke på all den negativa energi hennes jobb tar från henne och i förlängningen även från övriga familjen så…... Hon är otroligt duktig och väldigt bra på det hon gör och tjänar en hel del pengar…. Men nu har hennes företag hängt upp sig på att hon tjänar för bra vilket i sin tur leder till att hon blir förbannad på dem vilket i sin tur hon ringer till mig och beklagar sig vilket i sin tur leder till att jag blir sur och upprörd på de puckona , men framför allt uppgiven. Har man råkat ut för det innan liksom. För det tar på krafterna att ha så mycket med negativ energi att göra vilket i sin tur gör att man inte känner sig allt för rolig när man kommer hem. Så idag sa jag till henne att byt jobb för det sliter på henne att inte vara nöjd med sin arbetssituation och det i förlängningen drabbar som sagt vad övriga familjen. Så hon får byta helt enkelt sen får det bli min tur .Jag har i alla fall en chef som ställer upp i vått och torrt. Såg en dokumentär innan om gamla slott i England som man renoverade upp. Det är då man tänker att varför är inte jag slottsägare och har något mysigt gamla slott där man serverar rökigt whiskey till någon fårmage aktig maträtt och där man har sitt eget husspöke och man spelar säckpipa på helgerna………….varför tänker man , varför inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar