Värme

Värme

torsdag 29 december 2011


Vet ni, idag har varit en fullrulledag. Startade upp jobbdatorn redna kl 0820. Var på banken kl 1000 för att diskutera huslån mm och det gick bra. Men man hoppas ju att man kan undvika worst case senario om man får välja.

Efter det snabbt hem och sen till kundbesök, upp på jobb snabbt som attan ...och där var det.... avslagen stämning kan man säga. Vet inte om det beror på att det är jul eller det faktum att kontoret krymper avsevärt om några månader.

Nåja hemma igen slänga en massa saker och sen faktiskt tid till mitt måleriprojekt. Tavla som skall målas är 1x1 meter. Lovar att ta foto och lägga ut. kanske till och med säljer den om det finns någon som vill ha den :-)

Har jag fått skirvet mina fyra brev som jag sa att jag skulle göra då,neeeeee inte alls får försöka göra det i morgon i stället.

Det jag har däremot är att jag har dragit på mig en himla jobbig förkylning ..ja ni hörde rätt förkylning. Och vi vet ju alla hur illa det rimmar med män. det hör liksom inte ihop. Så man får droga sig med kan jang , ipren och ett glas julmust ;-)

Kvällens fråga då. Hur ser framtiden ut för 2012.Har ni koll på det eller går jorden under?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar