Värme

Värme

onsdag 14 december 2011

Idag är en bra dag trots allt regn. Har haft några riktigt bra samtal/mail samt att jag har varit på intevjun. Hur gick den då. Jo det gick bra hon vill ta mig vidare till andra steget meeeeeen jag tror kanske inte det är för mig faktiskt. Okej det stämmer företaget är verkligen stort, större än det jag arbetar för idag. Men frågan är om det är rätt jobb för mig, vi får se helt enkelt. Så vad händer annars då, inte mycket faktiskt. Har funderat hur julledigheten skall se ut och kommer fram till att det får bli mellan jul och nyår samt någon dag till. Känns som om man vill ladda inför den kommande våren med aktiviteter.



Ikväll så blir det bara mys med familjen är det tänkt. Pepparkakor och massor av julmust och så klart polarexpressen. Hade på förslag att vi skulle se den , vad den nu heter med alla julandar.... fast den röstades rejält ner med orden "tänk på hur din dotter såg ut sist vi såg den" och det är förvisso sant. Hon var livrädd och det förstod ju inte jag i början. så nä den blir det inte helt enkelt .



Nä nu blir det inte mer för denna 25-öringen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar