Värme

Värme

söndag 4 december 2011

Ännu en helg har förflutigt och ja man bara undrar var tiden tar vägen. Har haft en riktigt snurrig vecka där man har fått reda på att en himla massa har blivit uppsagda och att man samtidigt är kvar och har haft julmöte. Känns väldigt konstigt....................
Nåja har funderat och har kommit fram till att på mitt arbete så finns det snart ingen anledning för mig att vara kvar..........så ja jag kommer till att söka mig till ett nytt jobb så enkelt är det med det. Har för första gången råkat ut för andnöd eller låt oss säga så här ..... tryck över bröstet  och svårt att andas (känns som om någon kramar ens hjärta med en jättenäveoch man upplever lite panik) då man inser att blande det viktigaste man har kommer man snart till att mista om det går sig riktigt illa och det är inte så skoj. Känns väldigt konstig att veta detta samtidigt som du inte kan göra något åt det eller påverka det :-(

Så det man gör nu är att lägga in lite cv över allt och kolla vad som finns på arbetsmarknaden och något tycker man att man borde få tag på eller hur?

Har beslutat mig oxå för att bli politiskt aktiv miljöpartiet eller moderaterna får det bli. Har ju varit gammal miljöpartist i stjäl och hjärta rätt länge... men men vi får se helt enkelt.

Har även hunnit med att titta på lägenheter, en 4:a  om ifall att.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar