Värme

Värme

måndag 5 december 2011

Alltså.... det är inte världens enklaste att söka jobb... ta bara poolias hemsida...hur klyddig som helst att fylla i och har man då ett bredband som snarare är som ett smalband eller som en sytråd ja då blir inte saken bättre- Men i alla fall man har lyckast få iväg ytterligare ett cv, dock inte på poolia får ta det i morgon i stället. hade inte tålamod att göra klart det idag.

Men det känns rätt skönt att ha bestämt, trist men skönt (förbannat trist när jag tänker riktigt efter, så det får jag sluta upp med.... att tänka alltså ;-)....)

Är så stolt över min son. Idag har han gjort sin första marknasplan och budget för sitt lilla godisföretag som han planerar att öppna i morgon. Han har räknat ut att de godiset han har köpt så kan han göra ca 100 % i vinst. Det är ingen dålig avkastning om man får säga så.

Vet vad jag önskar mig i julklapp och det är faktiskt bara en klapp jag önskar mig.... så det är rätt enkelt att hitta en klapp till mig. Hård förstås vilken klapp sen :-).......bilden här nedan visar vad jag vill ha :-)



ni ser jag har inte så höga krav :-)

Förresten ni som kan därute. Är det någon som vet varför veckan består av sju dagar och inte tio dagar. Jag vet men vet ni ???

ha det bäst alla och inga :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar