Värme

Värme

onsdag 28 december 2011

Shit, idag har jag haft en orgie av lust. Och det har inte varit lite vill säga. En himla massa lust att slänga en massa saker. Så de som säger att sex är det bästa som finns .......har i och för sig helt rätt i den frågan. Men detta kommer inte långt efter kan jag lova. Sååååååå himla skönt att bara göra sig av med en himla massa grejer. Och ju mer man slängde desto lättare och gladare inombords kännde man sig. Nästan lite av ett lyckorus :). så i morgon blir det att slänga ännu mer, big time I say.

Har funderat på att göra en blogg till, en på svengelsa vad tror ni om det ;-) kan det bli en succe kanske :-) ha ha kan bli lite lustig ,om en engelskman försöker läsa den.

I morgon så blir det fullt ös. Kanske ett kundmöte, slänga en himla massa och så blir det till banken och höra vad de har att säga.

Har jag hittat något nytt jobb då kanske ni undrar och svar negativt. Har dock sett några som jag tänkte att jag skulle läsa lite mer om. Så mål i morgon kväll ha fyra brev ute i cyberspace... vad tror ni om det då :-)

Nä hej hopp grodan boll nu är det kväll,skall ju upp tidigt och jaga rätt på kollegor på kontoret. Kan ju bli lite "kul" då de nog inte är så morgonpigga :-)

Ps. glömde dagen fråga. Vad är en hole in one? den ni tänk lite på den :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar