Värme

Värme

lördag 1 december 2012




…och snart kommer änglarna att landa och törs jag säga att vi har varandra. Kanske svårt och omöjligt ibland i människoland………….


Idag är jag lycklig på grund av två saker

1. Man har hunnit smälta det som hände igår. Dvs 1.000.000, vilket händer inte allt för ofta
2. Men framförallt är jag lycklig för att vi går in i julemånaden idag. Idag är det första dagen på julmånaden december och man håller på för fullt med att ta fram adventstakar julgrejjoor mm mm. Man känner sig lugn och harmonisk inombords och är allmänt så där bara glad och god. Nynnar lite på jullåtar, käkar en peppakaka  mm.

Det blir inga hästar idag kan tilläggas, nej det blir fixa här hemma och sen ner till Nova i lund för att bli lite julinspererad. Hoppas jag i alla fall.

I morgon blir det att gå i kyrkan med sonen då han skall konfirmeras och sen blir det om jag får som jag vill förbi domkyrkan för att insupa 1:a advent. Just det höll ju på att glömma plocka fram den.

Nä ha en trevlig helg på er för det skall jag ha :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar