Värme

Värme

söndag 16 december 2012




He he min dotter sa till mig nu precis när jag gjorde mat.

-: Pappa jag tycker du skall raka dig.

-: varför det då?

-: jo därför du är som en riktig klanta och så går det inte så bra att krama dig.

-: Hur är en klanta då? undrade jag.

-: Jo en klanta är en sådan som bara glömmer hela tiden och missar att göra viktiga saker och så är han      rolig.

Så ni som undrar vad en klanta är kan jag upplysa er om att det är en skäggig figur som bara glömmer saker och är lite smålustig.

Är också världen stoltaste pappa då min son fick ett hederspris på sin ridklubb idag eftersom han är så otroligt duktig och hjälpsam med barnen och knattarna. Shit vad jag älskar min familj. Vad hade man gjort utan dem.

Annars så är det tredje advent idag och man skall till jobbet i morgon. Blä säger jag, tomt utan sin vapendragare. Mesta av all glädje är borta. Jag menar jag har dragit in en miljonaffär men ändå så känns det bara allmänt trist :-(

Får väl höra om vi skall luncha i veckan som kommer. Nä hej hopp pille snopp ha en bra kväll på er för det skall jag ha.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar