Värme

Värme

fredag 7 december 2012



Det är den mest underbara tiden på året
och julvärmen sprids överallt

och själv skulle jag njutit ute av vinterdagen
men jag är här under mistel med dig

och jag som verkligen inte vill missa den underbaraste tiden på året
men jag kan ju inte låta bli att titta på dig

alla är samlade hos sina vänner och bekanta
och jag skulle egentligen ha varit med mina föräldrar och chillat en kväll som denna
men jag är under misteln och hånglar med dig

ryktet går på stan att tomten kommer ikväll
man har sett hans renar högt uppe i luften
och jag skulle gjort en önskelista
men jag är fortfarande under misteln här med dig

älskling, du vet de tre vise männen, de följde en stjärna
på samma sätt som jag följer mitt hjärta
och det ledde mig till ett mirakel och det var dig

och du köp ingenting till mig för det jag vill ha går ej få för pengar
för jag känner bara en sak och det är dina läppar mot mina läppar
och det är en riktigt god jul för mig

så älskling kyss mig under misteln
hångla med mig, så jag vet hur mycket du älskar mig
för det är jul för mig :-)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar