Värme

Värme

måndag 12 november 2012




Spend all your time waiting
For that second chance
For a break that would make it okay
There’s always one reason
To feel not good enough
And it’s hard at the end of the day
I need some distraction
Oh beautiful release
Memory seeps from my veins
Let me be empty
And weightless and maybe
I’ll find some peace tonight……..

… det här var bland det första jag hade med på min blogg. Tänk er idag har det gått 1 år sedan jag startade. Snacka om att tiden bara rinner iväg. Shit vad denna bloggen har gjort mig gott, att skriva av sig är bra för själen :-)… får väl se om det blir ett år till. Trodde aldrig och har aldrig trott att jag skulle vara så här flitig på att skriva.

….. o well nu är man hemma från Götet. Tog ca 2 h och 25 min för att vara rätt så exakt. Han till och med med kissepaus på favoritshellamacken vid skrea :-)….. fast jag får väl erkänna att det var väl inte 110 km /h som gällde utan snarare 140 till lite mer km / h ;-) när man drog sig hemmåt…känns skönt att ha en bil som kan rulla

… just nu gör jag ett tredje försök att se Päron till farsan firar jul och nu tror jag att jag kommer till att lyckas. Jag menar nu har jag i alla fall börjat hyfsat tidigt att se den :-)

Nä nu har jag inte tid mera med er för stunden för nu är det film och mys med lilltjejen som gäller så såååååå lång 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar