Värme

Värme

torsdag 22 november 2012


Om en månad och en dag så är det min favorit dag. Då är det så klart lillejulafton. Den ända riktiga julafton. Får nog säga att utan den så hade jorden stannat utan den så hade livet känns så mycket tommare.

Bilden ovan är tagen från  Liseberg kan jag berätta. Alltså det är väl lite det julen oxå går ut på att se ljuset lite överallt.

Vi har ju julvideons julvideo nr 1



….. tätt åtföljd av ……..



….följd av min dotters favorit film,, hua….hur hon nu fick denna smaken :-)..se nedan...



fast den är rätt bra om man får tycka. Så litet axplock utav låtar och filmer som måste ses.
 Man har ju utflykter som måste göras. Jag har ju till exempel inte varit en ända dag i mitt underbara kåseberga. Man har släktingar som skall besökas och massa  julgodis som måste ätas.


ja det är väl bara en liten del som skall hinnas med. Men ändå så längtar jag till sommaren igen.

ha det juleträigt på er 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar