Värme

Värme

onsdag 14 november 2012

Idag hade jag behövt härlig skön sex. Ni vet sådan sex som är så väldigt fysisk. Så här är ett litet förslag på vad man hade kunnat göra J…. eller en fundering helt enkelt så ni får ta det för vad det är .




Ser framför mig hur jag står bakom dig och smeker din bak utan på din kjol du har på dig. Smeker den med händerna och låter de vandra nedåt mot kanten av kjolen samtidigt som jag trycker lite på dig så att du lutar dig framåt över bordet och svankar lite så att det är lättare att komma till. Låter en a handen smeka under kjolkanten för att sakta leta sig upp mot dina strumpeband. Drar lite lätt i dem. Låter de spänna runt dina lår men det är inte dem som är målet på min jakt.

Låter händerna sakta sakta dra upp kjolen så att den närma sig troskanten så att jag lätt skall kunna komma till med fingrarna  och sen  stöta in den djupt djupt bakifrån mmmmm. Men innan jag gör det så låter jag ett av mina fingrar fingerpulla dig så klart. Och jag har sagt till dig att rör du dig eller det minsta att du stönar så blir det bestraffning så klart. Du skall bara lyda och göra som du blir tillsagd.

Humm kan redan nu föreställa mig hur blöt det blir av att pulla ett par skönt svullna läpppar….. och det som är så skönt att få göra. Tror till och med att jag hade varit tvungen att slicka lite så klart. Givetvis under strikt tystnad från dig och absolut blick stilla.

Tror till och med att jag hade fått lägga dina armar bakom din rygg och binda dem. Mest för att du inte skulle ha gjort något oväntat och kommit loss……


….så upp med kojen och ner med trosorna och bakbundna händer aaaah me like a lot. För sen hade det blivit en rejäl påsättning bakifrån och du hade inte kunnat göra ett dug utan bara ta emot och känna hur den fyller upp hela dig långt långt in. Ta den hårt bakifrån samtidigt som man har knäppt upp din blus och bara tafsar och kramar dina bröst …. För att sen bara komma långt långt över din rygg…mmm tror faktiskt att jag hade kunnat gilla det.

Ha ha nä nu får ni ha en bra kväll. Där ser man vad tankarna kan försvinna iväg på ibland.

Ps.... verkar som vi leder i fotbollen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar