Värme

Värme

torsdag 8 november 2012



Man skall vara glad att man inte blåste bort idag. I alla fall där jag har varit blåste det tokmycket. Men så är det ju trots allt höst med allt vad det innebär. Löv sitter fortfarande kvar på träden men det börjas tunnas ut och inte lika vackert och färgglatt längre. Hum känns som om den gråbruna trista skånska vintern håller på att göra éntre. Skånsk vinter är verkligen inte roligt för det kommer ingen snö. Det är liksom 4 nyanser i brunt som gäller, verkligen skit tråkigt. Fast egentligen vad spela det för roll, för julen finns ju där tack och lov. Den lyser verklien upp allt det gråa och trista. Fast något konstigt har faktiskt hänt. Första gången i mitt liv så längtar jag faktiskt till våren och sommaren igen. Inte att jag inte vill ha jul för det vill jag verkligen , men faktiskt så känns det lite som det kvittar för min del.Vill mest bara ha den eftersom den lyser upp tillvaron. Så klart att man kommer till att se fram emot lillejul , den ända riktiga julen för min del . Men för övrigt så känns det som näää nu kan det fan bli vår igen. Åhh  ja man får se vad det blir helt enkelt , något blir det väl för det känns inte sunt så som det är nu.

Annars vad händer annars , tja är rätt så lugnt. Ikväll så blir det att titta på Twilight del 3 så klart. Tvåan var riktigt bra. Betydligt bättre än jag trodde. Får se 1:an på play sen.  Så ja det blir nog en väldans skön och lugn kväll helt enkelt. Skall se sonen rida också så klart och det skall bara bli skoj trots att det är kallt som fan i ridhuset  J

Han är väldigt duktig enligt mitt tycke och jag är väldigt stol över honom. Och det är man ju även över lilltjejen tänker jag på. Var på väg att bli uttagen i tävlingsgruppen på gymnastik här i Lund. Det som hindrade henne från det var att hon var för ung. Med andra ord jag har de två underbaraste barn som finns i världen så är det bara. Så ni som tror att ni har de mest underbaraste barnen i världen får jag bara göra er besvikna för de har jag nämligen. Shit vad jag älskar min underbara familj J

Såååå lång så länge J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar