Värme

Värme

lördag 24 november 2012

Okej kvällens fråga. Är det okej att mumsa i sig en hel brie tårta?? för det har jag nästan gjort, eller i alla fall en halv. Till detta avnjutes med peppakakor och ett gott rött vin.
Fast nu är man mätt som en spärr ballong. Tur att jag tränade innan i dag + att jag skall ut i morgon igen. Antingen blir det milen eller ett styrketräningspass. Vi får se i morgon helt enkelt. Annars då hur går det med din egen träning, jag tänker på dig som läser det. Blir det något, är det något eller har det bara kommit av sig ;-). Det gör ju lätt det om man har tusen andra saker att skylla på ;-)

Har precis avslutat "Kalle ankas jul favoriter" med lilltjejen. de andra har fastnat i prisonbreaks träsket. Typ är väl 100 skivor som skall gås igenom. Men det gör ingenting, man kan väl roa sig själv helt enkelt.  Får se vad man hittar för film bara.

Har lyssnat på jullåtar hela dagen så familjen håller på att bli helt knäpp på mig. Kan kanske förstå dem speciellt när de vet att detta kommer väl till att pågå ett tag framöver nu. Jul låten Nr 1 här nere är så mycket mej?




Så från mig till er alla ha en riktigt god kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar